بیا ضرر نمی کنی
بیا ضرر نمی کنی
خوشحال میشم نظر بدید
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:مسنجر اسرائيلي,بيلوكس,طغرل,امير اسرائيلي,ضد نظام,ضد دين, توسط سارا كيان |

صهیونیسم و کفر جهانی، در راستای پراکندن اندیشه های برنامه ریزی شد‌ه و مخرب، از طریق کتب، نشریات، فیلم، سی دی و برنامه های ماهواره ای، چند سالی است در رویکرد تازۀ خود به حوزۀ برنامه های اینترنتی از قبیل چت٬ وبلاگ، سایت های منحرف٬ فاروم و مسینجرهای صوتی٬ که بستری فراگیر و فضائی باز و بدون قید و بند برای تبلیغ، القاء و تزریق این افکار فاسد را در اختیار آنان قرار می دهد٬ هجوم آورده است و متاسفانه بیشترین قربانیان این ابزارهای شیطانی دشمنان، نوجوانان و جوانان معصوم٬ ناآگاه٬ بی تجربه و زود باور ما هستند. این مزدوران ماموریت دارند تا همچون سلول های سرطانی،

« عفت ، شرف، دین، غیرت، اعتقادات و ارزش های انسانی، اسلامی ، فرهنگی و انقلابی » جامعۀ ما را، با « تکرار و تلقین علمی و حساب شدۀ شبهات، عبارات و مطالب » به دور از هر گونه مانع، مجازات و نظارتی، آرام آرام و به شیوۀ نوین علمی – تبلیغاتی در ذهن شنوندگان نهادینه کرده٬ و همه ی سرمایه ها و پیشینه های معنوی و فرهنگی را از ذهن جوانان ما پاک کرده و بجایش شبهات و افکار انحرافی که اربابانشان برای آنها تهیه کرده اند٬ تزریق کنند.مسینجر «بیلوکس» که سال گذشته ابتدا با نام  «های چتر» ماموریت تخریبی - نفوذی خود را با مدیریت شخصی به نام « امیر ایتالیا» ! که بین دوستان مسلمان به «امیر اسرائیل» !!معروف است شروع کرد٬ برای جذب بر و بچه های مسلمان و ایرانی٬ نخست از حربۀ مسلمان و شیعه نشان دادن کادر اصلی خود» سود برد! سپس در مرحلۀ بعدی٬ یکی از همکاران خود با اسم جعلی «طغرل» را در نقش کسی که بعد از یک دوره اسلام ستیزی سنگین در برخی از مسینجرها٬ از اعمال سابق خود پشیمان و عابد و مسلمان گشته و خود را خاک پای تمام مسلمانان می داند و آماده سرویس دهی به آنان به جهت جبران دوران سیاه گذشته٬ پا به عرصه حضور گذاشت.طغرل که خود را مالک و مدیر یک مجموعه و تشکیلات بسیار بزرگ در انگستان معرفی می کند که صدها کارمند ریز و درشت! در زیر دستش به کارمندی مشغولند٬ معلوم نبود که چرا به غیر از زمانی که به خواب مشغول بودند٬ بقیه اوقات را با آیدی های مختلف شناخته شده و پنهان٬ در روم های مختلف به سر می برند؟!

 امیر اسرائیل و طغرل اهداف زیر را دنبال می کرده اند:

۱- حضور در روم های اسلامی و همنوا و همفکر نشان دادن خود با مسلمانان.

۲جلب اعتماد و پایبند کردن مسلمانان به ماندن در بیلوکس٬ و ازدیاد اعتبار و ارزش خود٬ با اهداء آیدی ها و بعضا روم های رنگی به آنان. (جالب اینکه طغرل برای عادی جلوه دادن این عمل و پنهان کردن هر گونه همکاری و رفاقت ابتدائی خود با امیر اسرائیل و دیگر مالکان٬ بعد از رنگی کردن آیدی های افراد ٬ متن مذاکرات و حساب و کتاب خود با امیر اسرائیل در مورد آیدی های رنگی شده را به اشتباه! (اشتباه عمدی!) برای یوزرها می فرستاد.)

۳- طغرل که تا مدتها لال تشریف داشتند و هیچ صدائی از خود بروز نداده بودند٬ ناگهان در جائی بخاطر دفاع از امیر اسرائیل و حیثیت بیلوکس٬ بالاخره سکوتشان را شکستند! و پس از مدتی به عنوان بلندگو و مدافع سرسخت اسلام٬ وارد بحث های مسلمانان و نیز اسلام ستیزان شده و با تظاهر به دفاع از اسلام و مسلمانان٬ اما در حقیقت ایجاد درگیری های غیر علمی و غیر منطقی و فحاشی ها و اهانت های شرم آور در برخورد با مخالفین٬ سعی در خدشه دارد کردن منطق و دانش مسلمانان داشته اند.

۴- پس از مدتی که اعتماد و رفاقت مسلمانان را جلب کردند٬ کار و هنر اصلی ایشان در روم های گوناگون٬ گفتن جک های وقیحانه و سخیف و اهانت های شدید به هموطنان ترک٬ کرد٬ لر٬ عرب٬ گیلانی و ... شده است.

۵- معلوم نبود که طغرل خان! با داشتن صدها کارمند ریز و درشت انگلیسی٬ چرا خود را محتاج به برقراری ارتباط های نامشروع چتی٬ صوتی و گاه تصویری با دخترانی که در بیلوکس حضور داشتند ( و اینان با تسلط و نظارت و کنترل بسیار دقیق و کاملی که در تمام بخش های مسینجر٬ اعم از روم های عمومی٬ روم های خصوصی٬ پی ام ٬ صوت٬ تصویر و ... داشتند٬ آنها را شناسائی کرده بودند)٬ می دانستند؟!  بخاطر همین ارتباطات و سوء استفاده های ایشان بود که برخی از خانم ها در همان وقت  آیدی رنگی اهدائی ایشان را نپذیرفتند و برخی دیگر آیدی خود را عوض کرده و با آیدی مشکی وارد می شدند.

۶-  طغرل و امیر اسرائیل که خود را عاشق اسلام٬ پیامبر اسلام (ص) و ائمه اسلام (ع) و خاک پای مسلمانان نشان می دادند!  (و حتی در روم عزاداری امام حسین وقتی دوستان اعلام کردند که حیف که ایام عزاداری دارد به پایان می رسد٬ امیر اسرائیل با تعصب یک انسان تشنه شهادت! فریاد برآوردند که: «چه کسی می گوید که عزاداری تمام شده؟ تازه عزاداری از بعد از شهادت امام حسین (ع) شروع می شود.)٬ در همان ایام بارها با خوردن مشروب زیاد٬ سیاه مست کرده و در روم هایی که حرفهای بسیار رکیک و موسیقی های بسیار مبتذل پخش می شد٬ شرکت می کردند و صداهای قهقهه و جک گوئی شان گوش فلک را کر می کرد!

۷- در همان ایام (و همچنین قبل و بعد از آن) بارها روم مسلمانان به بهانه های مختلف بسته می شد٬ همه دوستان به یاد دارند که در روز عاشورا روم عزاداری امام حسین (ع) هنگام خواندن زیارت عاشورا ۳ بار٬ (با حضور امیر اسرائیل در روم)٬ بسته شد! و در همین ایام بود که امیر اسرائیل و طغرل به شدت به شخصیت های مورد احترام دوستان مسلمان با بی شرمی اهانت ها کردند.

۸- در زمانی که روم های اسلامی پرجمعیت می شد، برای پایین آوردن شان آن رو ها و اهانت به کاربران آن٬ بارها روم های سکسی و نیز روم های لات منشانه با حضور افرادی که یکسره با هم فحاشی های بسیار وقیحانه و بسیار رکیک مبادله می کردند٬ (از جنس همان فحش هایی که طغرل در استاتوس به منتقدین امیر اسرائیل حواله می داد!!)٬ باز می شد و علیرغم اعتراض دوستان٬ هیچ اقدام جدی برای بستن آن رو ها صورت نمی گرفت. در حالی که اگر یک روم اسلامی و یا انتقادی٬ بر خلاف سیاست و سلیقه و تفکر صاحبان مسینجر باز می شد با نظارت و گزارش جاسوسان٬ خیلی فوری بسته می شد!

۹- اوج کنار رفتن نقاب های امیر اسرائیل و طغرل در هنگامۀ فتنه گری ها و اغتشاشات بعد از انتخابات نمود کرد. و در این زمان بود که نقش اصلی و اهداف ماموریت آنان مشخص تر گردید. و این دو٬ از یک طرف با برپائی روم های ضد اسلامی که پر بود از اسلام ستیزان شناخه شده و رسوا٬ و سرهم کردن دروغ های بزرگ و شرم آور٬ و دفاع علنی و جانانه از اسلام ستیزان فحاش و اهانتگر٬ سعی در معکوس نشان دادن حقایق کرده اند. و از طرف دیگر با محدود کردن مسلمانان و بستن روم هایشان و نهایتا اخراج کردن آنها از بیلوکس نقش رسوا و چهرۀ کریه خود را که برای برخی از دوستان مسلمان کاملا عیان بود٬  به روشنی نشان دادند.

 در هیچ جای دنیا رسم نیست که صاحبان یک مسینجر خود علنا روم بزنند و در گفتگوها شرکت کنند و از یک گروه بخصوصی حمایت کرده و در راه  فعالیت و پاسخگوئی گروهی دیگر مانع ایجاد کنند. وظیفۀ آنان عبارت است از تدارک و ارتقاء مسینجر از لحاظ فنی و علمی و طبق اصول بین المللی.  ارتباط مدام داشتن با کاربران گوناگون و رسیدگی به شکایات و پیشنهادهای آنان بر طبق قوانین مسینجر ...

با بررسی ها و ترفندهای گوناگونی که توسط دوستان٬ از ابتدای شکل گیری بیلوکس صورت گرفته و با علنی شدن حرکات اخیر صاحبان بیلوکس هیچ شکی باقی نمانده که اینان «بهائی» هائی هستند که نقش دستمال توالت صهیونیست ها را ایفا می کنند و دشمنان سرسخت و کینه توز اسلام ٬ ایران و مسلمانان هستند.

به همین دلیل دوستان با قاطعیت و اتحاد تصیم گرفتند که این لانۀ دشمن را بالاتفاق ترک کرده و به یک مسینجر مناسب بروند.



<

نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.